Λοιπόν εδώ σας δίνω μερικά προγραμματάκια που είχα φτιάξει κάποτε σε κάτι basicοειδή γλώσσες,assembly κλπ περασμένα μεγαλεία βασικά, τώρα έχω ξεπέσει στο web programming sniff sniff.Επίσης θα πετάω και διάφορα πειράματα που θα κάνω ανά καιρούς, μάλλον αποτυχημένα, αλλά δε βαριέσαι..
Όλα τα προγράμματα εδώ δίνονται με την άδεια GPL και μπορείτε να τα κάνετε ότι θέλετε εκτός και δηλώνω κάτι άλλο στο ίδιο το πρόγραμμα ή στην περιγραφή του

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/hybridwe/public_html/pages/vintage.php on line 19
fruit (powerbasic 3.5) 1996
Απλό έως γελοίο παιχνιδάκι τύπου pacman αλλά με άλλες φιγούρες :Pp Αρχικά το ΑΙ ήταν τόσο καλό που δεν το κέρδιζα ούτε εγώ οπότε αναγκαστικά έκανα τα τερατάκια πιο χαζά, αλλά και πάλι μόνο εγώ το έπαιζα με επιτυχία χεχε
Κατεβάστε το fruit.tar.bz2
PC information & diagnostics (powerbasic 3.5 & assembly) 1997
Αυτό είναι ένα dos προγραμματάκι που δείχνει διάφορες πληροφορίες συστήματος και έχει μερικά ενδιαφέροντα utilities όπως restore boot record, dump cmos κ.α. Τώρα τι από όλα αυτά παίζει..ε δε θυμάμαι πια! Θυμάμαι όμως πως μου είχε φάει άπειρες ώρες και φυσικά άπειρο διάβασμα στο περίφημο interrupt list του Ralf Brown.
Κατεβάστε το PCID.tar.bz2
GameBasic (powerbasic 3.5 & assembly) 1998
Μιάς που ο διακαής πόθος μου τότε ήταν να φτιάξω ένα αξιοπρεπές παιχνίδι και η powerbasic δεν είχε και πολλά να πει σε αυτό, αποφάσισα να γράψω έναν interpreter που να καταλαβαίνει τις εντολές της pb συν τις δικές μου που ήταν προσανατολισμένες στον προγραμματισμό παιχνιδιών. Το αποτέλεσμα ήταν η ..Game Basic!!(ουάου..) Φυσικά ποτέ δεν τέλειωσα το εν λόγω project..εν πάση περιπτώσει, το δίνω εδώ :]
Κατεβάστε το gbasic.tar.gz
Randomnum (C) 2002
Κάποια στιγμή ήθελα να παίξω ένα lotto. Το πρόβλημά μου ήταν λοιπόν πως δεν μπορούσα να γράψω τυχαίους αριθμούς..έτσι έγραψα ένα προγραμματάκι σε C να μου κάνει τη δουλειά! Το ωραίο είναι πως έχει ένα lame bug που οδηγεί σε race condition και τελικά σε segmentation fault. Ο λόγος είναι πως αν βάλει κάποιος να παράξει 10 αριθμούς πχ με μέγιστη αξία το ..10 (δηλαδή 10 τυχαίους αριθμούς από 1 μέχρι 10) από ένα σημείο και μετά προσπαθεί recursively να βρει αριθμούς που δεν έχει ήδη βρει και αυτό συνήθως οδηγεί στα παραπάνω που έγραψα. Αφού όμως για το lotto που ήθελα μια χάρα έπαιζε, δεν το διόρθωσα ποτέ :] Αν θέλετε να δείτε και πως τεστάρει αριθμούς κάντε uncomment τη γραμμή 84
Κατεβάστε το randomnum.c
R
 
capability-grace